Pomoc

Hurtownie patronackie

Hurtownie patronackie otrzymują drogą mailowa login i hasło od dystrybutora, pod którego podlegają.
Jeżeli hurtownia podpisała umowę z dystrybutorem i otrzymała swój login i hasło, może się zalogować do systemu za pomocą otrzymanych danych.

Klienci (Partnerzy)

Internetowy system zamówień Niemann Polska jest kierowany do:
- producentów / fabryk mebli,
- studiów kuchennych,
- zakładów stolarskich,
- innych firm usługowych w branży meblarskiej,
- firm nabywających nasze produkty do dalszej odsprzedaży.

Aby otrzymać login i hasło do systemu, należy dokonać rejestracji. (Zakładka powyżej).
Prosimy poprawnie wprowadzić wszystkie wymagane dane i kliknąć przycisk „Zarejestruj”.

W ciągu 1 dnia roboczego zostanie przeprowadzona weryfikacja danych klienta i konto zostanie aktywowane, co umożliwi korzystanie z systemu.
W przeciwnym wypadku skontaktujemy się z Państwem telefonicznie lub poprzez adres e-mail podany w procesie rejestracji.

Kontakt

W razie jakichkolwiek pytań i problemów prosimy o kontakt z naszym Project Manager'em.

Maciej Antosz
Email: sprzedaz@niemannpolska.pl
Telefon: 608865210